Melegimsin bağırsak hareketini bozmayan mamalar var diye biliyorum, onun dışında mama ile beslenen bebeklerde maksimum 1 haftaya kadar yapmaması normal diyor doktorlar e tabii bunu gelin bide bebeklere sorun nasıl ağrı acı çekiyor yavrucaklar. Bizimki sadece gün boyu yapmasın çıldırıyor resmen, Allah kolaylık ve sabır versin canım 🙏