1 haftadır grip deniz suyu skıyorum arada serum fizyolojik yapıp burnunu çekiyorum bir tık iyi geliyo ama geçmiyor şu illet ne zaman bitiyo grip boğazında balgam var başka ne iyi geliyo buna lütfen yardım ya hep ağlıyo bu işlemleri yapınca yapmak istemiyo bebek vicksi aldım bir kere buhar verdim ama asla tutmuyo istemiyo napıcağımı şaşırdım