yasee01 canım katı meyve sıkacağı almış eşim markası philips ufak birşey ama baya güçlü şimdilik memnunum büyük kızıma elma suyu sıktık baya güzel ayırdı suyu ile posasını şuanlık tek çocuk için kullanıyorum 15 gün sonra ikisinede ayrı şeyler sıkacağım daha sık kullanacağım o zaman memnuniyetimi yorumlarım ama şimdilik ebat olarakda performans olarakta memnunum