Kızlar selam. 2.ay aşısını olalı 4 gün oldu. Bebeğim sürekli huysuz, uykuları kısa kısa. Düzeni bozuldu. Normalde gece uyuduğunda 3 saat uyanmazdı şimdi yarım saate bir kalkıyor. sürekli beni istiyor. Aşı sonrası böyle bir sorun yaşayan oldu mu yoksa 8.hafta atağından dolayı mı böyle yardımcı olunn lütfen 🙏