ipeksiiimom Bulut_8 kızım 10 aylıkken emekledi hem de çok değişik bir tarzda ve 11 aylık olmadan da kalkıp yürüdü 🥰 o yüzden bence erken veya geç diye bi şey yok her çocuk farklıdır (büyük bir problem olmadığı sürece )
maygirl Bulut_8 emeklemek bi gelisim basamagi degil.emeklemesin bi eksiklik degil buna takilmayin.emekleyende war 7 8 aylik daha gec emekleyende war her ebebk bir degil ama emeklemezsede bu gelisim.degil.otrmasi ayaga kalkmasi yurumesi gbi şart biaey degil.takilmayin emeklemeye yani
260224 Benim bebeğim de 7 ay 3 günlük aynı dediğiniz gibi yapıyor 7 yaşında ablası var o da 10 aylık emeklemişti 14 aylık yürümüştü nedense onda hiç takmamıştım bunda aşırı takılıyorum böyle şeylere bizi hep bu internet mahvediyor 🙈
arzu2901 Benim kızımda 8 aylik emekleme pozisyonunda hep ama ileriye gidemiyor geri geri sürünüyor surekli😁 bende takıyorum biraz ne zman emekler diye ama her bebegin gelişimi farklı.
Sezenaksukarademir Bulut_8 benim oğlum yedi aylıkken anca tam tur dönmeye başlamıştı 🤣 kız acele etme vakti zamanı gelince emekler, ne kadar geç o kadar iyi
fyz81 Bulut_8 her bebegın gelısımı farklıdır kızımdan 10 gun kucuk bır arkdsımın bebebegı kızım emeklerken ve sıralarken o emeklemıyordu kızımdan once yurudu kızım 7 ay boyunca sıraladı tam yasında yurudu mesela kısa zamanda oda emekler ve yurur ıcınz rahat olsun ☺️