Happybaby06 hadi inşallah istediğiniz gibi olur, biz de o zaman 3,23ten çektik 6 sene için, yapılandırabiliyoruz istersek faiz düşünce falan. Faize 3,05 diyen banka oldu ama o başka bankaya da taşınmıyordu, faiz düşerse yapılandırılmıyor da vs.
Kiracılı ev evet az ama gerçekten uğraşmazsınız, biz de özellikle boş ev baktık.
Annemlerin kiracısı çıkmıyor örneğin, insanların insafına kalmış.