Merhaba, doğumdan sonra adetim normale döndü normal zamanında. 4 gün 2 gün geriden gelerek oluyorum normalde her ay. Çocuğum 2 buçuk yaşında. Fakat 3-4 aydır bir tuhaflık var. Bazen çok erkene çekiliyor hadi diyorum diyet spor yükleniyleum bazen kendime yeme düzneimi değiştirnce veya spor yapınca çok geri geliyor. Hadi geri gelmesi bundan olsun ama son 1-2 seferdir ilk gün böyle damar gibi geliyor minicik bir leke sonra devamı sonraki gün geliyor hemen sökülemiyor. Söküldüğünde de öyle aman aman çok sökülmüyor yani bence. Smear testi verdim kontrol ettirdim genel olarak bir sıkıntı çıkmamıştı ama bu sökülememe durumu sonradan oluştu. Sizde de böyle bir durum oldu mu? Normal mi yaşla mı alakalı ya da doğumla mı alakalı olabilir