TwinsAndBeren nwmam00 Roborock Q7 Max aldım 14.800 falan şu an fiyatı çok memnunum kesinlikle hayatım kolaylaştı
Mom098 nwmam00 bu biraz ihtiyaca bakıyor. Ne almak istediğinize cidden karar vermeniz lazım. Karar verin seçenek çok. Örneğin ben de hem robot hem şarjlı süpürge var. Biz evde yokken ya da dışarı cıkmam gerek falan hemen robotu eve salıyorum süpürüyor. Hem de güzel süpürüyor. Fakat dün arkadasım vardı poğaca fln yapmıştım kızım ben de yiyeceğim dedi tabi yemedi oyun yaptı hemen kızın yanında şarjlıyı 1 dk actım süpürdüm bitti. Robotu mutfağa salamazdım cünkü oturuyorduk hem de sandalyeden erişemezdi. Yani ben size ikisinin de pratikliğini örnek ile gösterdim 🙏
nwmam00 Mom098 Benim bebişim 2 aylık olduğu için hani öyle dökme vs olmuyor haliyle ,emeklerse yerler toz o yüzden şimdi kullanacağım bişey istiyorum
beyazzkuguu nwmam00 arkadaş yazmış roborock Q7 max kullanıyorum bende zaten teknosa gibi yerlere gidin direk dediğim markayı öneriyorlar bütçeniz de gayet yeterli ben kasko felan yaptırdım 16 bin vermiştim bu civarlarda hep. Elektrikli gırgır derlerdi ama alakası yok halıda iz çıkarıyor mob özelliği de var
nwmam00 beyazzkuguu araştırdım biraz ,memnun olan da var pişman olan da .. herhalde biraz şans işi bu elektronik eşya .. eksi yönleri varsa yazabilir misiniz haritalandırması ,çalışması , vs vs gibi
svncgldgn nwmam00 roborok q8a robot süpürge var her gün eve bırakıyorum on numara temizliyor artık normal süpürgeyi bıraktım
suheyla92 nwmam00 robot tercih edin. Siz haftada bir normal temizliğinizi yaparsiniz robotu da hergun acarsiniz boyle bi secenek varken kendini yormak bana pek mantikli gelmiyor. Tcl marka benimki cok memnunum. Ekstradan supurmuyorum bile evi, sadece siliyorum.
beyazzkuguu nwmam00 benim hiç hiç bir eksi yönü yok 6 ay önce aldım hamileyken zorlanıyordum artık. O günden beridir kullanıyorum hiç bir sıkıntı yaşamadım. Sadece tek eksisi eksi denilmez bile bence. Kapı kapalıysa temizliği bitirip çıkamazsa kapıdan o zaman nadiren de olsa haritası karışıyor onu da telefondan uygulamasından hemen geri yükle diyorum düzeliyor. Ben pas pas yapmasından da memnunum ama mobu halıda kalkmıyor önce süpürtüyorum sonra halıları kaldırıp sildiriyorum x2 3 var mesala üst üste sildiriyorum
bucocukac_ nwmam00 suana kadar eksi hiç birşey yaşamadım evim 165 metrekare tek şarjla tüm evi süpürüyor 2 yıldır kullanıyorum hiç arıza vermedi 🧿 moplu aynı zamanda halıları kaldırıyorum tüm evi mis gibi siliyor. En sevdiğim yanı da şarjı doluysa kendini şarjdan çıkarıyor Buda bataryayı koruyor
Aysenrgrkmm Robot süpürgeye çok önyargılıydım eşim hediye aldı yok böyle rahatlık öyle bir temizliyor ki evi şok oluyorum toz haznesinin boşaltırken benim bazamın altına mutfak dolabımın altına bile giriyor çok memnun kaldım çekiş gücü vs çok iyi xiaomi s10