Kızlar kızım 34 aylık şu sıralar piyano org tarzı enstrümanlara takmış durumda .bilinçli olarak calacagına değil oynamak icin istiyor.sanirim kuzeninde gordu ve özendi.kuzeni 14 yaşında güzel bir orgu var bende plastik olanlardan alayım diyorum pembe begenmiyo siyah olsun diyo.asil mesele ben pembeyide sevdiririm ama plastikler sağlam oluyormu
bilmiyorum İnternete baktım cocuk piyanoları çok pahalı.uygun fiyatlı sağlam ve oyuncak gibi değilde tuşlu kendi calabilecegi org yada piyano tarzı bisey istiyorum.kullanip memnun kalan varmi.