Selam anneler bu sene oğlum kreşe başladı henüz 3 hafta oluyor. Oğlum çok sevecen naif bir çocuktu hiç böyle davranışları olmazdı .geçen gün öğretmen aradı çocukları itiyor dedi daha önce hiç böyle bişey olmamıştı.tamam hocam takip edeceğim dedim gözlemlemeye başladım hakikaten çocukları bir anda itiyor çok şaşırdım ne yapmam gerek çok üzülüyorum