Ajs size sacma demedim ki ..? Ben aslinda doktora sitem ettim. Turkiye maaslari belliyken deblet hastaneleei doktorlari yogunluktan hic bi hastayla ilgilenemiyoken nindr 300 istiyo ona sacma dedim. Caresizlikten sacma dedim
Medovadaki onerilen Rahmi veye gittim meger oda 225 mis mecbur verdim. Sonuc ne : hic bisi hala agliyo hala rahatsiz.
Yani yanlis anladiniz size degil di sitemim 🙏