gezegenruhum Ücretli ve Ücretsiz oyun alanlarına gidiyor musunuz? Özellikle 2 yaş anneleri Sendrom ile nasıl başa çıkıyorsunuz☺️
gezegenruhum diloya bende Muratpaşa da oturuyorum. Bebek parkına her hafta bizde gidiyoruz o yüzden oturduğunuz yeri merak ettim ☺️
diloya gezegenruhum yaa ne güzel hangi günler gidiyorsunuz peki biz genellikle Perşembe günü gideriz eşim o hafta izinli olduğu için o yüzden
gezegenruhum diloya bizim pek günümüz belli olmuyor Baktığım yine 2 yaş sendromu krizleri aman diyorum biniyoruz arabaya saat 16-17 gibi 2 saat takılıp pislenip dönüyoruz 😂
diloya gezegenruhum daha biz o sendromlara gelmedik 14 aylık benimki de en iyisini yapıyorsunuz anca öyle atıyorlar enerjilerini başka türlüsü olmuyor 😂
gezegenruhum diloya başka türlü zor gerçekten bazen ücretli saatlik oyun atölyelerine de gidiyoruz . Faydası oluyor
gezegenruhum diloya diloya Talya Bebek Akademisine gittik sizin için ay olarak orayı onerebilirim . Diğer gittiğimiz yerler hep 2-3 aralığı
aslanuras Bende Muratpaşada oturuyorum yeni taşındım. Bebeğimle nerelere gidebilirim önereceğiniz yerler var mı ?