memede doymadigini nerden anladiniz? kilo alimi iyiyse, gunde 5-6 cisli bez doluyorsa anne sutunun yeterli oldugunu soyluyor uzmanlar...sutunuzun cogalmasi icin de gunduz 2 saatte bir , gece 3 saatte bir sagmaya calisin...face de bir grup var oraya uye olmanizi oneririm cok yardimci oluyor , "emzirme akademisi "...siz yine de mama verseniz de bol bol emzirmeye de calisin, sutu en iyi cogaltmanin yolu bol bol emzirmek, yeterli miktarda su icmek...ins basarirsiniz....su an ben de ise baslayali kizim biberona alisti, meme reddi yasiyorum, ayni sekilde dusunup uzuluyorum...bi yanim dediginiz gibi mamayla buyuyen bir suru cocuk var, mama kotu bir sey degil diyor ama elimden gelen her seyi yaptiktan sonra yine de basaramazsam mamaya geceyim diyorum...sonucta anne sutunun yerini ne tutabilir😞 umutsuz olmayalim ins bebisleri memeye dondururuz , pes etmeyelim