Merhabalar meme reddinin her hali hangi ayda olursa olsun zor. Anlıyorum. Sizin farkınız bebeğinizin biraz daha büyük olması. Bence sizi anlayacak yaşta. Ben olsaydım, sakin bir zamanda biraz uykulu, biraz mayhoş olduğu bir vakit kucağıma alıp anlatırdım. Bu senin için sağlıklı sütünü içip uyuman gerek, memeyi bırakma, biraz daha sut icmelisin. Diye icimdekileri dökerdim 1 kere değil. her gün her beslenme saatinde cocuguma anlatirdim :) sonrası olumsuz olursa yapılacak bir şey var mı bilmiyorum. Ben çocuğumun kararına saygı duyardım.