Selam kızlar bebeğim 15 aylık emzirmeyi kestim bugün ek gıda yemiyordu 10 dakka da bir meme diyordu artık emzik olarak kullanıyordu beni sürekli bende kesmeye karar verdim ama üzüldüm sonra pişman oldum sirke sürdüm tiksindi istemedi bidaha acaba bi kaç saate unutup bidaha emer mi böyle bişey yaşayan var mı ?