Kızım 2 yaşında ücretsiz izindeydim bende 2 ay önce başladım işe çok stresliydim öncesinde ama bence ikimize de iyi geldi böyle olması bana çok bağımlı bi bebekti asla tek başına oyun oynamazdı herşeyi birlikte yapmak isterdi şimdi daha bağımsız kendi kendine oyun kurmayı öğrendi çok zorlanmadık elhamdülillah anane babaanne dönüşümlü bakıyorlar işe başlamak bana da çok iyi geldi kendimi daha mutlu hissediyorum, hatta geçen hafta 5 günlük yurtdışı tatiline bile gittik eşimle bebeğimizi ananeye bırakıp iki yıllık lohusa depresyonumu atlattım 😅 hiç korkmayın bebişler büyüdükçe herşey daha kolay oluyor