Brok iyi bişey değil o. Geçenlerde bir anne kendi için kullanmış ve bayılıp hastanelik olmuş. Doktorumuz bize aktardan direk ot şeklinde alınan papatya ve Melisa çayı önermişti uyku problemi için. Bir çay bardağı kadar ver rahatlatır uykuya daha kolay geçirir demişti. Ben kullanmadım ama bi deneyin isterseniz, ilaçtan çok daha iyi