Balim12 Kızlar ben yeni dogum yaptım 3 ay oldu ve dogum sonrası kanamamdan sonra adet olmadım. Adet olmayınca hamile kalınmıyor değil mi
sevimailesi Balim12 dogum yaptım 7 ay adet görmedim korunmamiza rağmen hamile kaldım oğlum 14 aylık 32 haftalik hamileyim ikinci ogluma adet görmeyen kişilerde kalma olasılığı çok yüksek doktorum öle demisti🤷♀️🤷♀️🤭
Balim12 Linama hayır ya. Eminmisiniz. Bir de prezervatif içimde çıkmıştı. Daha 3 ay olcaz. Çok korkuyorum.
Linama Balim12 tabi hele ilk aylar daha kolay bence ilaç al canım doktorum öyle söyledi ilk aylar hormonlar halay çeker hamile kalırsın dikkat et demişti 😂
Balim12 Balim12 psikolojim bozuldu. Bir de eşim trip atıyor buna neden ağlıyorsun diye. Yeni doğum yaptım. Çok eziyetli bir hamilelik dönemi yaşadım eşim ve ailesi tarafından.
Linama Balim12 şimdi eczaneye git utanmadan söyle bide çocuk emziriyorsan onu belirt sana uygun ilacı verirler canım
Balim12 Linama bugün pazar😢eczane bulamam yakında. üstelik misafirim gelecek. Küçücük bebeğim daha. Hiç başıma gelceği aklıma gelmezdi. Kimseye söyleyemiyorumda
Linama Balim12 hayır kuzum bak inan bana Emzirsende ilaç var hormonların tam oturmadıve adet görmesen de yumurtalıkların çalışıyor Annem öyle hamile kaldı
Balim12 mondecaidensecmeler Linama tamam teşekkür ederim kızlar. Bakıcam bi çaresine. Nekadar sürede atmam lazım o ilacı