Hamide16 Sevoo97 yenidoğan olanını kullanmıştım gayet iyi şimdi normla minies aldım bunun fiyatı biraz daha uygun bu da iyi. Ben önce çeşmede yıkıyorum sonra bebeğime sürüyorum tüm ıslak mendillerde yapıyorum bunu
[silindi] Sevoo97 Bezini ve ıslak mendilini kullanıyorum oldukça memnunum. Özellikle sarı paket almanızı öneririm mor çok iyi gelmemişti bize. 🌸