c-enfal tabii kesilir mama süt varsa. Korkma ilk zamanlar alışmaz mamaya. Sütün tadı ona daha, cazip gelir. O zaman doktor ok dediyse çok beslemek gerekir çok fazla bez ıslatacak saat başı bez değişecek. Heralde 30cc versenız sürekli sık sık içer. Mamayı dinlenen sıcak su ile yapıp iyice çalkalayın iyice erısın ılık olunca verin. Süt iyi geliyorsa mamaya gerek yok sürekli emzirme ye çalışın sürekli memede olsun. Biliyorum uyandırmak çok zor dik tutup hafifçe poposuna pıt pıt yapınca uyanabilir uyandırın etsin sürekli