Bu hastalığı duyan yaşayan vAr mı aranizda ,ne tür tedavi uygulandı varsa ,kızımın semptonlarina bakınca durum bu hastalık da Perşembe doktorda idik Aslında henüz sadece küçük bir kızarıklık vardd bir tedai yöntemi vermemişti 😔
Nette soğuk buhar tedavisi diyor ,ıhlamur verdim,zencefilli bal yedirdim buhar tuttuk izotonik farklı bir şey ugyulayan bilen yaşayan varsa yardımcı olabilir fikir amaçlı 22 ay 16 günlük.