annekadin21 anladım teşekkür ederim. Demekki bu aylarda normal bi durum. Benim oyalamaktan yana sıkıntım yok. Genelde yerde vakit geçiriyoruz. Spor yaptırıyorum, kitap okuyorum, dönmeyi öğrendi şuanda önüne oyuncakları diziyorum onlara uzanıyor, bazen şarkı dinliyoruz beraber birde oyun halısı. Sizede fikir olsun ☺️