kubrace
kubrace valla 3-4 saat uyuyanlara hayranım benimki saat kurmuş gibi 2 saate bir hep kalktı Allahım deli gibi ağlar acikarak , sütun yetmediginden felan değil biz 1500+1400+900 Gr lar aldık yeni 3 ay 5 gunluguz, bu 3 gündür Allahım çok şükür diyorum 11:30 da gece uykusuna dalıyor 3:30 da kalkıyor ilk 4 saatlik uykusu sonra ama klasik 3:30 -5:30-7:30 da kalkıyor yine . Zamnala açılacak galiba bu emzirme sürelerinin arası ve her bebeğe göre değişiyor malesefki