momft25 2 buçuk yaşında bakıcı yerine kreş daha iyi olur sosyalleşir diye düşündüm ama çok mu erken olur 2 buçuk yaşında tam gün gidecek. Sonradan çok sıkılır mı okul hayatından , zorlanır mı ? Deneyimleriniz nedir bu konuda ?
Laden momft25 evet ben o hatayı yaptım. Kızımın 4. Senesi bu. Bir de kendini ifade edebiliyor mu en önemlisi bu. Kreşte kötü bir şey yaşarsa bunu anlatabilir mi size? Ben olsam tercihimi bakıcıdan yana kullanırdım. Bakıcıda parka falan götürebilir orada sosyalleşir. İnanın çok fazla gitmesi pek iyi bir şey değil
Tosbikkkk momft25 ben bakıcılara çok güvenemiyorum en sağlıklısı önce anneniz yakınsa ona bırakın bence ama uzakta ise kreş mantıklı 🌸
FerideDeniz momft25 bir yıl daha bakıcı ile devam edip seneye kreşe gitmesi daha doğru gibi geliyor bana.
momft25 Laden kendini tam ifade edemiyor ama bakıcıda Allah korusun kötü bir şey olsa yine ifade edemeyecek okuldan bunalsın istemiyorum ama üzüldüm böyle bir şey yaşamanıza
momft25 Tosbikkkk şuan annem bakıyor zaten ama daha fazla idare edemeyecek kreşe vermek durumunda kalacağım
septembrmom momft25 ailem dışında bir kişiye emanet etmem ben, kreş daha güvenilir geliyor. Çünkü çok çocuk var, işin eğitimini almış insanlar var, tabii olacak olan her yerde olur ama kreş bana daha caydırıcı geliyor tehlikeler için
momft25 septembrmom bende çok güven problemi olan biriyim. Bakıcıyla başladık kendimi yedim sonra yapamayacağımı anladım ama okuldan bunalır diye korktum kuzenimde 2 yaşında başlatmıştı artık çocuk okula gitmekten nefret ediyor çokta bunaltmak istemedim
engteacherrr momft25 kızım iki bıçuk yaşında geçen yıl bakıcıydı annemdi bi şekilde idare ettik bu sene de bakıcıdan yana yüzümüz gülmeyince kreş için de erken olduğunu düşündüm ücretsiz izne ayrıldım
momft25 engteacherrr ne güzel ücretsiz izin hakkınız varmış. Benim bitti izinlerim mecbur çalışmam gerekiyor. Bakıcıda ayrı sorun yok sonradan vazgeçiyor bahane buluyor. Çocukta bir o bakıcı bir bu bakıcı kafası karışıyor
Laden momft25 genellikle aynı şeyleri görüyor ve sıkılıyor malesef. Kızım sürekli bunlar bebekler için bıktım bunlardan diyor mesela. E haksızda sayılmaz😂
engteacherrr momft25 iki yaşında kreşe veren çok arkadaşm var hepsi çok memnun olduklarını söylediler ama ben bi öğretmen olarak erken olduğunu düşündüm yani izne ayrılamasaydım da yine bakıcı derdim
momft25 engteacherrr bakıcıda güven problemini aşamadım o yüzden bu kadar zorlandım birde size danışmak istedim öğretmen olduğunuz için. Kızım çok girişken hiç yabancı bilmiyor anne baba olarak bize hiç düşkünlüğü yok böyle olunca kreşte daha kolay uyum sağlar mı yoksa ters etki yapabilir mi
engteacherrr momft25 benim kızım da aynı dışarda bizden bağımsz gibi takılabilir çocuk gördüğünde ama sürekli arkasını da kontrol eder orda mıyız diye . ilk zamanlar elbette zorlanabilir hiç ayrı kalmadıysanız
kuzusuannesii momft25 ben 2 yaşında kızıma kıyamadım veremedim kreşe . Bakıcıya vermek beni daha iyi hissettirdi. Bakıcıyla verimli vakit geçirdi mi tartışılır
Minnakordek momft25 ben çok araştırdım canım birsuru kresle görüştüm arkadaşlarımla görüştüm uzmanlarla falan. Çocuğun hazırlık durumu önemli olan benim kızım kendini çok iyi ifade eder bana anlatır herşeyi dil gelişimi çok çok iyi tuvalet eğitimi vs de var ama gondermedim 2.5 yaşındaydi 4 yasta gondericem bende ucretsize ayrılmaya karar verdim 2 aylık bı bebeğim daha var ikisine de kendim bakicam birde kreslerin veya bakicinin ücreti de çok çok yüksek
momft25 Minnakordek ücretsiz izin hakkınız olması güzel maalesef benim iznim yok. Ücretler gerçekten yüksek birde bakıcılar daha çok istiyor kreşler biraz daha uygun kalıyor. Artık ücreti geçtim iyi bakılsın mutlu olsun iyi olsun yeter diyorum ama yinede kararsızım
Ozlemlcn_ Bebekler oyun istiyor özellikle arkadaş istiyorlar yani onların vakitlerinin güzel geçmesi için kreş diyorum ama beslenme konusunda çok üstüne dustuklerini düşünmüyorum yani senin bebeğin yemeğini yemek istememişse uğraşmıyorlar tabi bir de bir çocuk hasta olunca hepsine bulaştıriyor insan düşününce işin içinden çıkamıyor