Bebeğim 13 aylık daha küçükken grip olduğu zaman çok fazla burun yıkaması yaptım artık anladığında bile yaygarayı koparıyor. Eşim de sanki çocuğa eziyet ediyorum gibi tavır alıyo bana. Sprey de açmıyor burnunu. Allah rızası için bana fikir verin ne yapabilirim zorla yapınca da hiç bi işe yaramıyo zaten tam yapamıyorum