Arkadaşlar bebeğimi uyuturken resmen kaos yaşıyorum. Öğlen gene iyi kötü zor da olsa ayağımda sallıyorum biraz uyuyor (30-40 dk) ama gece uykusunda karanlık odada salmaya başladığım an bağırıp çağırmaya ağlamaya , bacaklarımdan aşağı kaymaya çalışıyor. Gece uykusuna bir direnç var.
Zorluyorum direnç gösteriyorum iyice sesi yükseliyor . (7 buçuk aylık.)
Bu sefer arabaya binip geziniyoruz
İstisnasız her gün aynı döngü oluyor
Bir umut belki bugün arabasız uyuruz diyorum ama olmuyor
Diğer uyku yöntemlerini deniyorum ama olmadı
Mesela yatağa koydum poposuna vuruyorum. Yüz üstü sürünerek emekliyor gidiyor yatağa yatırıyorum tekrar iki kol üzerine kalkıyor ağlayarak
Omzuma alıyorum kendini geri itekliyor
Artık sabrım tükeniyor ağlamak istiyorum
Bugünler geçecek mi ben ne yapacağım 😔