Kızlar bebeğim 1 aylık gaz sancısı bi süredir var ve sab simplex kullanıyoruz aynı zamanda probiyotik olarak forbiome kullanıyoruz. Çok fazla ıkınıyor gaz sancısı çekiyor ama bir de pişik oldu. Acıkıyor ağlıyor emziriyorum ama ıkına ıkına emiyor doysa bile ağlaması devam ediyor. Gazdan mı yoksa pişikten mi anlamıyorum sabah poposunu yıkayınca biraz rahatlıyor uyuyor. ay bi de ıkınarak emdiği için ve sürekli ıkındığı için inanılmaz kusmamız var imdat😢😢🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️