gulse23 Arkadaşlar kızım bugün 4. Gün oldu şu salgına yakalandi kusma çok şükür durdu ama ishal durmuyor bu saate kadar 5 defa oldu değiştim. İlaç reflor hiçbiri kesmiyor ya ne yapacaqm bilmiyorum. İshali ne keser acaba ne yapmalıyım
dertlikaval gulse23 valla doktorla kavga edin gerekirse serum taktırın ben de tam 1 hafta çektim ishali oğlum 13 aylık ısrarla serum takmak istemediler sonunda dediğime geldiler bir de şu ilaç var doktor yazmadı ben kendim aldım annem bebekken bana kardeşime de almış sabah akşam aç karnına verdim yine alırsanız eczacıya sorarsınız