mombabe ee senin kokunu biliyor güvende hissediyor kendini kucagına alınca belkide rahatlıyordur benım oğlumda gaz problemi çok yaşadım ağlayarak kalktıgında bacaklarını karnına doğru ittirirdim birde masaj sonra biraz yüzüstü yatırdığımda 10/11 kez gazını cıkarırdı mesela yine rahatlamazdı ilk 3 ay hep kucagımda süpürge sesi ile uyuttum