Hırıltı vardı serum fizyolojik alıp yaptım internetten gördüğüm gibi yine hırıltı var pek de bişey çıkmıyor sorun ne yanlış mu yapıyorum anlamadım nasıl yapıyorum kafasını yan yatırıyorum önce bi burnuna 2 ölçü sıkıp tazyikli hemen kaldırıp ters döndürüp sırtına vuruyorum sonra aynısının diğer burnuna yapıp sonlandırıyorum yanlış bişey mi yapıyorum sanki çocuk bunları yaptıktan sonra daha da hırıltı olamaya başladı