Kızım 15 aylık köpek diyince hav hav karga diyince ga ga mam ayy gibi sesleri çıkarıyor evde sürekli ikimiz varız gelen giden ses yok sıkılıyor kitaplarla baktırıyorum konuşuyorum konuşması için ekstra neler yapıyorsunuz sizin bebekleriniz neler diyor ?