Güzel anneler hepinize günaydın, musmutlu pazarlar. Benim ne zamandır kafamı kurcalayan bir sorunum var. 5 yaşında oğlum var ve ben birkaç gün önce hamile olduğumu öğrendim. Buradaki asıl sorun ağır ilaçlar kullanıyor olmam. Methotrexate diye bir bağışıklık baskılayıcı ilaç kullanıyorum, gebeliğimi öğrendiğimden beri hiç almadım ama bilmeden içtim tabii ki. 3 doktorla görüştüm ve hepsi de kesinlikle sonlandırılması gereken bir gebelik olduğunu söyledi. Kullanmış olduğum ilaç kanser tedavisinde dahi veriliyormuş. Bebekte direkt olarak sinir sistemini ve organları etkiliyormuş. Bebeğin sağlıklı doğma ihtimali %1 bile değil. Zihinsel engelli, kolsuz veya bacaksız da doğabilirmiş (nereyi etkileyeceği ile alakalı bir durummuş bu) doğar doğmaz ameliyata alınması gerekebilirmiş. Bu arada daha kalp atışı oluşmadı sadece kese var o da daha çok küçük. Sonlandırmam gerektiği söyleniyor evet tıbbi açıdan çünkü sağlıklı olma ihtimali 0 ama yine de çok üzgünüm🥺 siz olsaydınız ne yapardınız?