Merhaba, 2 yaş oğlum uzun süredir droneları çok seviyor.Evde şuan 3 dronumuz var çalışmıyorlar pervaneleri kırık ama onları yanından ayırmıyor.Uyurken bile istiyor.Uyandığındw soruyor yanında değillerse ortalığı yıkıyor.
Daha öncesinde de süpürge sevdası vardı durmadan ev süpürürdük.Yine seviyor çıkarınca hemen gelip kendi oynamak istiyor.Ama drone sevdası ayrı bir durum oldu.
Resmen onlara bağlandı.
Bu durumda ne yapılır ? Duygusal bir ihtiyaçtan mı böyle davranıyor olabilir?