esraezgioz merhaba öncelikle geçmiş olsun bebeğim 7 aylık genzi dolu öksürme ve hapşırma şikayetiyle gittik bu aylarda çok ilerlediyse ilaç vermiyorlar burun spreyi verdi bize ayakşarının altında göğsüne sırtına bebek viksi sürmemi söyledi ve ıhlamur yada papatya çayı önerdi onun dışında pekmezi sulandırıp biraz limon sıkıp içirmemi söyledi. İlk gün bunları yapınca 2. Gün bebeğim çok iyiydi öksürüğü vs kesildi hafif burun akıntısı var şuan. Demek istediğim bebeğinizin enerjisi yerindeyse ilk bunları deneyip götürseniz daha iyi olur ben telaşlandım hemen özele götürdüm ama keşke evde bi deneseydim öyle götürseydim dedim sonradan eğer ateşi yoksa enerjisi yerindeyse korkulacak bieşey yok şimdilik