Blossomm Kızlar ben ikinciye hamileyim iuyuşmazlık var bizde ilkin de hiç kağıt vs istemişlerdi iğne için bunda eşinin kan grubu için belge getir dediler o nasıl bişey oluyo alan var mı nerden nasıl çıkaetıracağım