UmmSalih öncelikle geçmiş olsun :) bende doktor doktor gezdim ama çare bulamadım meğer hiç bişeyi yokmuş bu aylarda bebekler dünyaya geldiklerinin yeni farkına varıyorlarmış, bu yüzden sizi hissetmek istiyolarmış şöyle düşünün bilmediğiniz bi ülkede ilk Türk gördüğünüzde sevinip sarılırsınız ya yada tanıdığınızı güven hissi verir o da öyle dünyaya geldiğini anladı ve tek tanıdığı sizsiniz ve size sarılmak sizi hissetmek ona güven vericek
kucağa alışır diye korkmadan her ağladığında sizi hissetmesini sağlayın kulağına çok sesli olmayacak şekilde pişşş pişşş yapabilirsiniz bol bol karnına ve ayaklarına masajlar yapın. Ve beyaz sesler dinletin anne karnı sesleriyle birerbir olduğu için rahat uyur ve güvende hissedicektir gaz damlası olarak ta ben nurse harveys almıştım biogaiga zerre etki etmemişti günde 4 defa verme hakkınız oluyo ve çok hızlandırıyo bağırsakları ve bitkisel umarım yardımcı olur bunlar :)