Memeyi bıraktık bugün üçüncü günümüz olacak. Ama iki gecedir ağlayarak uyanıyor ve ben nasıl uyutacağımı bilemiyorum. Sallanmaktan nefret eder. Hem bir de öyle alışsın istemem. Ee kendi uyusun diye beklesem çok ağlayıp uykuyu iyice açıyor. Kucağıma alıyorum ama bu sefer de her gece böyle kucak diye kalkarsa ne olacak? Bana yardımcı olun lütfen nasıl bir düzen kurdunuz gece ne yaptınız?