Merhaba geçmiş olsun ben de aynısını doğumdan sonra 2 ay boyunca yaşadım. Göğsümde kitle oluşmştu 2 kere ağızda antibiyotik ve 1 kere damardan kullandım bu süreçte kitle içindeki enfekte sıvıyı doktorum enjektörle çekti, bu sayede hem ağrım hafifledi hem de git gide küçüldü. Haftada 2 kere bu enjektörle olan işlemi yaptı yoksa asla küçülmeyecek gibiydi. Umarım size de faydası dokunur acil şifalar dilerim