Bebeğim 7 aylık oldu.Bu zamana kadar uyku konusunda hiç sorun yaşamadık desem yeridir uykusu geldiğinde mızmızlanır 2 dk sallarım sızar direk.Şu meşhur 4.ay atağını bile yaşamadık yani doğdu doğalı kafam uykudan yana rahattı.Bi kaç gündür bişeyler oldu çocuğu uyutacağım zaman çıldırıyor sağa sola dönüyor kendi kendine kalkıyor asla uyumak istemiyor o kadar alışmışım ki o düzenli uykularına bu neyin nesiydi anlayamadım o uykuya direndikçe çatlıyorum sinirimden saçımı başımı yolucam o derece.Geçen ay 2 tane diş çıkarttı o zaman bile uykusundan yana hiçbi sıkıntı yoktu bu direnme neyin nesi atak dedikleri bu mu acaba :(