Bebeğim 4 aylık. İki gündür sanki başka bir bebeğe dönüştü. Asla uyumuyor. Durmuyor. Çığlık çığlığa ağlıyor. Hatta akşam öyle bir ağladı ki acile gittik korkudan. Tabi daha yoldayken sakinleşti 🥲. Asla böyle bir bebek değildi. Uykuya dalmamak için direniyor resmen. Bu hep böyle mi devam eder. Yoksa atak bitince eskisi gibi olur mu? Yaşayan anneler yazabilir misiniz? 🥹