Bende 52günlük anneyim, normal doğum yaptım. Son birkaç gündür çikolata yeme isteğim de artış var.. Evde de bayramdan kalma çikolatalar var, hepsi ye beni diyor sanki. Çok şükür şimdilik kilo almadım, doğum öncesine göre daha zayıfım. Bu duruma güveniyorum. Ama böyle yemeye devam edersem durum tersine dönecek herhalde 😖 bugün özellikle doymuyorum sanki..