Balbebekimm merhaba ben emzirme danışmanlığı almıştım. Rezene önermiyorlar artık. Solgar b12 kullandım uzun süre bence faydası oldu.
2.Sık sık emzirin istedikçe, emdikçe hormonlar devreye girip beyne süt üret diyot ve üretim artıyor.
3.Makineler sütü bebek gibi boşaltamıyor 60ml sandığınız süt muhtemelen 2-3 katı aslında bu sizi yanıltmasın, danışman söylemişti. Ben de şöyle anlamıştım, sütü sağıyorum artık gelmiyor mesela sonra oğlum uyandı emzirdim gayet süt geldi ve emdi. Bu çok kez yaşadığım bir şey dolayısıyla bu rakamlara takılmayın:)
4.Kendinizr ve sütünüze güvenin, olumsuz düşünmeyin, kimseyle sağım rakamınızı vs paylaşmayın insanlar bi garip. Sorana da çok şükür emiyor, yetiyor gibi yuvarlak cevaplar verin :) Ben o süreçte gördüm ki kadın kadına destek olması gerekirken moral bozabiliyor.