Ballikizim99 merhaba benim oğlum 9 aylık. Ben kaşık mamasına dönmüştüm normal mamadan. Doktor artık akşam yemeği verin öğün olarak mamaya gerek yok dedi. Yaşını da geçmiş aslında, yemek mi yemiyor mama alışkanlık mı?
Bir de şunu söyleyebilirim daha 9 aylık tecrübemle her şeye çok çabuk alışıyorlar. 1-2 gece mama verince uyku arası 3.gece de alışmış olabilir. Ben de şu an gece beslenmesini kesmeye çalışıyorum tamamen alışkanlık oldu çünkü sürekli emmek için uyanıyor.