Bizler bebekken yatırınca uyurmuşuz. Bebek dediğin uyur da büyür derler. Kaç tane uyku postu açtım sayısını bilmiyorum. 7 aylığız ve belki de 1 ayı aşkındır geceleri huzursuzlanarak ağlayarak sürekli uyanıyor. Memede uyutup defalarca yatiriyorum. Uykuya dalmasına dalıyor ama devamı gelmiyor. Acaba aç mı bu çocuk diyip gece yatmadan önce irmikli muzlu muhallebi yedirdim. Baktim ki o gece fena uyumadı. Uzun zaman sonra Ilk defa kesintisiz 3 saat uykuyu gördü. Sonunda çözdüm gece doymuyor uyanıyormus dedim ama diğer geceler öyle devam etmedi. Aynı sekilde gece muhallebisi yapip emzirip uyuruyorum sonra gecenin 3 ünde ya da 1 inde uyanıyor ama ağlamadan uyanıyor. Babıldamaya başlıyor, eli kolu çenesi durmuyor ,gunduzmus gibi hatta daha da enerjik kuduruyor adeta. Ben nerede hata yapıyorum, kafayı yicem artık. Diş desem diş belirtisi bi kabarıklık da yok her gün bakıyorum.