İdrar yolu enfeksiyonu ve sinüzit sebebiyle zimaks başladı doktor. Emzirirken kullanan oldu mu bu antibiyotiği.kullanip üç saat sonraki sütü sağıp attım ama sütun tadı değişiyor sanırım bebeğimde iştah kaybı oldu beslenmesi sıkıntıya girecek diye korkuyorum henüz 53 günlük🤕