EgeEymen öncelikle çok geçmiş olsun umarım bir an önce sağlığına kavuşur kuzucuk, bronşit teşhisi nasıl konuluyor acaba belirtiler falan ne yani benim oğlum da 2 aylık ve sürekli burnu tıkalı temizliyorum temizliyorum yine aynı, ateş falan yok ama yine de korkuyorum.