Merhaba hanımlar annem düştü evde omzu kırıldı :( amrliyat demedi doktor alçıdanda degil hani böyle kolu tutan bişry olur ya sargı gibi onsekilde suan kaynar dedi işte iki üç haftaya gel falann szden ricam basından geçen yakınında yaşayan varmı acaba