Eslem12_ 4 aylık bebeğim için sağlık ocağı ilaç verdi ama ben kullanmak istemiyorum onu siz ne kullanıyorsunuz acaba
sao Eslem12_ ocean microfer kullanıyoruz sağlık ocağının verdiği çok ağır kusar gibi oluyordu bebeğim
roseandbaby İçeriği en temizlerden biri bestiron bende onu kullanıyorum sağlık ocağından verilenin içinde paraben var
Badem4242 Bebeğim bestiron içemiyor ya . Kusucak gibi oluyor hep . Öncesinde sidefer kullandık ancak içinde laktoz olduğu için yanakları kızarmıştı . Ocean da şeker var diyorlar . Ne yapacağım bilmiyorum,. Başka içeriği temiz ama tadı iyi olan bişey var mı