Kızzlar 19 aylık bır bebeğim var sürekli gece gündüz uyku da oyunda dısarda emiyor vermezsem ağlıyor her an her dakika emmek ıstıyor emmesı güzel birşey yavrumun ama ek gıda bıraz yiyorduk şimdi hiç bir şekilde agzına sürmüyor ve yeni bir huy olarak tükürme olduğu gıbı agzından çıkarıyor artık yoruldum inanın herşeyi de denedım yapıyorum farklı tatlar tatsın bilsin faydalı tarıfler hepsi boş ne yaptıysam yediremiyorum bana lütfen bır yol çare çook yoruldum içim rahat değil anneliğimi sorgular oldum ben mı beceremiyorum diye