Busbus03 ben isteme günümde taş düşürdüm, geceden ağrısı başlamıştı sabah acildeydim iğne yaptılar öğlen kuafordeydim kosturarak eve giderken taşı yolda düşürmusum haha mesaneye gecmis bu sefer de mesanede dusmesini bekledim alt göbek varya orada müthiş bir yanma acı hissi oluyordu sonra bir anda wc de gördüm onu minicik nokta kadar bir taş ve anında rahatlama hissi. Tavsiyem lunaparka gidip çarpışan arabalara binmeniz o şekilde de düşüyor yada acile gidin